نوشته های تازه

متخصصان مرکز

دوره های سوپرویژن تخصصی مرکز مشاوره فرح بخش

طبق دسته بندی دوره های تخصصی مرکز مشاوره فرح بخش، دسته چهارم مربوط به دوره های سوپرویژن تخصصی برای مشاوران و وراندرمانگران کارورز و  مبتدی میباشد که بعد از گذارندن دوره های تحصیلی(حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد) و دوره های تخصصی تربیت مشاور و رواندرمانگر  وارد مرحله مشاوره ورواندرمانی با کیس واقعی شده اند ولی بدلیل نداشتن تجربه کافی در این امر می خواهند زیر نظر سوپروایز متخصص باشند و درکنار ایشان این مرحله اولیه را با کسب تجربه مفید طی کنند.

در این دوره ها که از نظر کیفیت فراتر از سطح آموزشی کشور برگزار میشود وباحضور تعداد اعضای ۱۲-۱۸ نفر و طبق فرمت واقعی دوره های سوپروِیژن می باشد  جلسات این دوره فقط به انجام مشاوره واقعی توسط سوپروایزر(استاد دوره) و شرکت کنندگان دوره و تحلیل روند مشاوره اعضای شرکت کننده در دوره با کیس واقعی و دادن بازخورد های حرفه ای توسط سوپروایزر اختصاص می یابد و آموزش تئوریک نخواهیم داشت و فقط انجام مشاور و تحلیل کارخواهد بود(این دسته از دوره ها فقط در مرکز مشاوره فرح بخش با این فرمت واقعی برگزار می گردد هرچند دوره های هایی با عنوان سوپروِیژن درایران برگزار میشود ولی با فرمت واقعی برگزار نمیشوند).

 

دوره سوپرویژن کیس محور(در حوزه مشاوره ورواندرمانی بزرگسالان-زوج درمانی- مشاوره خانواده):

این دوره با بالاترین سطح کیفی؛ باحضور دکتر کیومرث فرحبخش به عنوان سوپروایزر واستاد دوره (دانشیار گروه مشاوره و ریس مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و  عضو هیئت مدیره انجمن مشاوره ایران) به مدت ۵۰ ساعت در ۱۲ جلسه و با حضور کیس واقعی و طبق فرمت واقعی سوپروِن که بالاتر توضیح داده شد انجام خواهد شد.

ساعات تشکیل جلسات دوره: ۱۵- ۱۹  می باشد

هزینه این دوره با تخفیف وِیژه مرکز ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان می باشد که در۳ قسط پراخت می شود.

متقاضیان بزرگوار جهت ثبت نام میتوانید از طریق همین صفحه اقدام فرمایید ودر صورت نیاز با شماره های دپارتمان آموزش مرکز مشاوره فرح بخش تماس بگیرید. ۰۹۰۱۶۴۲۰۰۹۰-۰۲۱۴۴۰۵۶۳۳۵ 

دوره سوپرویژن واقعی وتخصصی- دکتر فرح بخش

  • هزینه کل دوره به مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان

    ثبت نام اولیه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد و مابقی هزینه های دوره در مرکز مشاوره دریافت خواهد گردید
  • قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان
    متقاضیان گرامی؛ مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را جهت ثبت نام اولیه از طریق درگاه پرداخت آنلاین واریز می فرمایید. مابقی در جلسه اول در مرکز دریافت میباشد. (امکان پرداخت اقساطی هزینه هم وجود دارد)

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت

مشاهده دوره ها و کارگاه های مرکزمشاوره فرح بخش

 

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد