نوشته های تازه

متخصصان مرکز

مشاوره رایگان- مرکز مشاوره فرح بخش - انجمن مشاوره ایران

مشاوره تلفنی رایگان  مقابله با اضطراب کرونا

طرح مشاوره تلفنی رایگان برای مقابله با اضطراب  ویروس کرونا با همکاری و همراهی متخصصان روانشناسی و مشاوره بامدیریت مرکزمشاوره فرح بخش اجرا می شود.

 
باتوجه به نظر هیئت مدیره مرکز مشاوره فرح بخش و تاکید شخص دکتر کیومرث فرح بخش(ریاست محترم مرکز و دانشیار مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و عضوهیئت مدیره انجمن مشاوره ایران) جهت انجام فعالیت حرفه ای در این شرایط بحرانی، تصمیم گرفته شد که از بین همکاران مرکز و روانشناسان ومشاوران مجرب و آموزش دیده کشور که همگی دارای مدرک دکتری تخصصی یا کارشناسی ارشد رشته ای روانشناسی و مشاوره هستند، تیمی تشکیل دهیم تا در حوزه اضطراب ویروس کرونا بصورت داوطلبانه و رایگان، مشاوره تلفنی به هموطنان ارایه دهند. این تیم که با عنوان گروه مجد نام گذاری شده فعالیت خود را از روز ۲۱ اسفند ماه ۹۸ آغاز کرده ودر طول ماه های آتی در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهد بود.

همکاران طرح:

در این طرح که با همکاری انجمن مشاوره ایران، مرکزمشاوره مصیرصلح ومرکزمشاوره روزنه و با سرپرستی و نظارت جمعی از اساتید گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی همچون دکتر کیومرث فرحبخش، دکتر معصومه اسمعیلی، دکترحسین سلیمی بجستانی، دکتر سمیه کاظمیان و دکتر جواد خدادادی درحال برگزاری است، بیش از ۱۷۰ متخصص روانشناسی و مشاوره حضور دارند و هموطنان را همراهی خواهند کرد که در لیست زیراسامی تمامی بزرگواران همراه با شماره تماس آنان جهت مشاوره تلفنی  درج گریده است ودر لینک زیر بارگذاری شده است.

درلیستی که  در ذیل این متن پیوست گردیده، اسامی و شماره تماس مشاوران و ساعاتی که در شبانه روز می توانند در این طرح به هموطنان عزیز در سراسر کشور خدمت نمایند، نوشته شده است و همه خانواده ها میتوانند با توجه به ساعتی که نیاز به مشاوره رایگان درمورد اضطراب کرونا دارند با این متخصصین تماس حاصل نمایند.

فقط لطفا باهرکدام از متخصصین در ساعاتی که اعلام شده تماس گرفته شود و درصورتی که شماره آنان مشغول بود پیامکی برایشان ارسال بفرمایید تا زمان مشاوره را تعیین نمایند، یا با سایر شماره ها که در لیست آموده است تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده و دانلود این لیست بر روی لینک زیر  کلیک نمایید. 

مشاوران  طرح مشاوره  اضطراب رایگان-گروه مجد-مرکزمشاوره فرح بخش-حوزه تخصصی 

لیست مشاوران طرح مشاوره تلفنی رایگان درمقابله با اضطراب کرونا

 

صفحه اصلی سایت      اینستاگرام مرکز مشاوره فرح بخش

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد