نوشته های تازه

متخصصان مرکز

ثبت‌نام‌ کنکور سراسری ۹۸

ثبت‌نام‌ برای شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی دولتی و غیر دولتی از امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ آغاز شد.

به گزارش سایت سنجش، ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد.

ثبت نام منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می گیرد.

مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ ادامه دارد.

داوطلبان می توانند در مهلت مقرر براساس دفترچه راهنمای ثبت نام که لینک ذیل بارگذاری شده است، برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کنند. لینک ثبت نام در کنکور سال ۹۸ هم درذیل آمده است جهت ثبت نام میتوانید کلیک نمایید.

دفنرچه راهنمای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۸

سامانه ثبت نام سایت سنجش- کلیک بفرمایید

 

برنامه ریزی تحصیلی-آمادگی کنکور

آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش امسال فقط ۱۵ درصد کدرشته محل های پر متقاضی نیاز به شرکت در کنکور سراسری دارند و بقیه آنها یعنی ۸۵ درصد کدرشته محل ها بدون کنکور می باشد.

اطلاعات مربوط به رشته‌هایی که در سال ۱۳۹۸ پذیرش آنها صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می شود در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و داوطلبانی که تمایل به پذیرش در این رشته‌ها دارند نیازی به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ نخواهند داشت. و میتوانند از طریق سایت سنجش بدون کنکوربرای رشته هایی که در دفترچه آمده است، انتخب رشته نمایند.

 

داوطلبان عزیز در صورت نیاز می توانند جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکوری، انتخاب رشته و شیوه ثبت نام از مشاوره متخصصین مرکز مشاوره فرح بخش بهره مند شوند.

شماره های مرکز مشاوره فرح بخش: ۰۲۱۴۴۰۵۶۳۳۵- ۰۲۱۴۴۰۷۶۳۷۹

بازگشت به صفحه اصلی سایت

 کانال دپارتمان تحصیلی مرکز مشاوره فرح بخش+اخبار

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد