نوشته های تازه

متخصصان مرکز

سیستم ایمنی بدن تهیه شده توسط: ناهید خانبابائی

سیستم ایمنی شما معجزه ی طبیعت است و از پیشرفته ترین تکنولوژی­ها نیز پیچیده ­تر است ، در عین حال بسیار کارآمد بدون هیچ گونه تلاشی از سوی شما کار میکنند و این کارکرد کاملاً خودکار و ناآگاهانه است و همه­ این­ها یک موهبت است که از جانب خداوند به شما اعطا شده است.
باور قدرت ایمنی بدن در بخش ناخودآگاه ذهن قرار دارد و قابل تغییر است.

می­توان از این خصوصیت ذاتی و طبیعی بدن برای افزایش و ارتقاء قدرت سیستم ایمنی استفاده کرد و از آن به منظور بهبودی و بازسازی گلبول­های سفید به صورت کاملاً موثر در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده نمود.
بزرگترین خطر برای سیستم ایمنی بدن شما اضطراب و استرس است !
چه کاری می­توانیم در این مورد انجام دهیم؟

سیستم ایمنی بدن را مغز متحرک نام نهاده اند. زیرا، این سیستم می­تواند با مغز از طریق پیام رسان­های شیمیایی که در بدن جریان دارن ارتباط برقرار کند.
خبر خوب این است که از این به بعد شما کنترل بیشتری بر سیستم ایمنی خود دارید، بیشتر از آن که فکر کنید.

احتمالاً شما نیز از مزایای سلامتی و آرامش آگاه هستید. خود هیپنوتیزمی یک شکل از آرامش عمیق است و می­تواند مورد استفاده ی بخشی از ذهن که به دنبال توابع ناخودآگاه شما می­گردد، قرار گیرد.
البته ، هیپنوتیزم جایگزین روش­ها و مراقبت های حرفه­ ای پزشکی و درمانی نیست و صرفاً به عنوان یک روش مکمل استفاده می­شود .
با گوش دادن مرتب و منظم به آن استرس، این عامل مخرب را از بدن خود دور خواهید کرد و به سیستم ایمنی بدن­تان اجازه خواهید داد که به طور موثرتری فعالیت کند.

این فایل تصویری خود هیپنوتیزمی (فیلم آموزشی که در زیر بارگذاری شده و شما میتوانید به آسانی دانلود و مشاهده بفرمایید)، از هیپنوتراپی برای کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن شما استفاده می کند.

تلقینات و تکنیک­های مورد استفاده در این جلسه­ ی خودهیپنوتیزمی به صورت کاملاً تخصصی طراحی شده ­اند تا میزان استرس در بدن شما را کاهش دهند و آرامش ناشی از آن باعث تقویت سیستم ایمنی در بدن شما خواهد شد.
اگر احساس می­کنید سیستم ایمنی بدن شما نیاز به تقویت دارد، این جلسه­ ی خود هیپنوتیزم برای شماست.

صفحه اصلی سایت                      معرفی کوتاه از خانم ناهید خانبابایی            مشاهده مطالب بیشتر از این نویسنده

جهت مشاهده و دانلود فیلم آموزشی بر روی کادر زیر کلیک نمایید

درحال بارگذاری...

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد