نوشته های تازه

متخصصان مرکز

مشاوره رایگان- مرکز مشاوره فرح بخش - انجمن مشاوره ایران

طرح مشاوره رایگان گروه مجد (با همکاری مرکز مشاوره فرح بخش، انجمن مشاوره ایران، مرکز مشاوره مصیر صلح و مرکز مشاوره روزنه امید)

قبل از مطرح کردن موضوع این صفحه، از همه بزرگواران و همکارانی که در طول ۵ ماه اخیر در طرح مشاوره رایگان اضطراب کرونا خدمات ارزنده ای را برای هموطنان ارایه فرمودند. تشکر وقدردانی میکنیم و امیدواریم همه بزرگواران  همیشه در صحت سلامتی باشند.

با توجه به اینکه ۵ ماه از طرح مشاوره رایگان گروه مجد گذشته و شرایط هر کدام از مشاوران تغییر کرده است. تصمیم گرفته شد برای ساماندهی دوباره مشاوران و ساعاتی که برایشان مقدوراست در طرح مشاوره رایگان همکاری کنند. مواردی از طریق این صفحه ثبت شود.

 لطفا همه همکاران با توجه به شرایط جدید خود روز و ساعات و شماره تماس خودرا در قسمت زیر وارد نمایند و دوستانی که قصد دارند بغیر از مشاوره اضطراب کرونا در موضوعات دیگری هم بصورت رایگان به هموطنان خدماتی ارایه دهند در قسمت نهایی با ذکر حوزه و موضوع مورد نظر خود(مثلا حوزه خانواده وزوجین ، ازدواج یا اختلالات حوزه کودک و نوجاوان یا مشاوره تحصیلی وغیره) مارا در ساماندهی و مدیریت طرح کمک نمایند.

مجددا از لطف و همکاری همه بزرگواران کمال تشکر را داریم

ثبت نام در طرح مشاوره رایگان- وِیژه متخصصین

  • مشخصات فردی خود را وارد بفرمایید
  • شماره تماسی که قصد دارید مراجعین با آن تماس بگیرند)را واردبفرمایید
  • روز و ساعاتی از هفته را که میتوانید بصورت رایگان مشاوره تلفنی ارایه دهید را وارد بفرمایید. لطفا اعداد را بصورت ۲۴ ساعته وارد بفرمایید.( ساعت ۱۵-۱۹- روزهای زوج)
  • لطفا اگر قصد دارید در حوزه دیگری بغیر از مسایل کرونا به هموطنان مشاوره رایگان ارایه دهید در این قسمت عناوین آن حوزه را ذکر وارد بفرمایید( مثلا حوزه خانواده و زوج درمانی و ازدواج)
  • شماره تماس شخصی خودتان جهت ارتباط مدیران طرح با شما این شماره برای مراجعین ارسال نمی شود

 

ارتباط با مدیران اجرایی طرح : ۰۹۰۱۶۴۲۰۰۹۰ و ۰۹۱۲۲۴۱۸۵۵۲

 

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت مرکز

صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره فرح بخش

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد