نوشته های تازه

متخصصان مرکز

مشاور/روانشناس نما

طرح معرفی مشاور/روانشناس نماها

در راستای عمل به مسولیت اجتماعی و حرفه ای خود و همکاری در طرح وزارت ورزش و جوانان و دادستانی تهران در حوزه معرفی روانشناسان ومشاورانی که غیر مجاز و بدون مدرک تحصیلی مرتبط  از دانشگاه های معتبر اقدام به فعالیت در حوزه مشاوره و روانشناسی دارند(روانشناس نماها). از طریق این صفحه و ثبت مشخصات این افراد در صدد هستیم تا باهمکاری هم لیستی از مشاور/روانشناس نما ها جمع آوری و تهیه کنیم و با معرفی آنان به دادستانی تهران، گامی ارزشمند در این حوزه برداریم.

شایان ذکر است متن اطلاعیه معاونت ساماندهی جوانان  وزارت ورزش و جوانان به مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده {و مدیریت مرکز مشاوره فرح بخش} و درخواست وزارت خانه جهت معرفی این افراد هم در این قسمت آورده شده است.

✅اطلاعیه وزارت ورزش و جوانانروانشناس نماها

به اطلاع می رساند طی مکاتبه ای که از طرف معاونت جوانان وزارت ورزش و حوانان با وزارت دادگستری در خصوص جلوگیری از فعالیت افراد غیر حرفه ای و روان شناس نما که به صورت مجازی، تلفنی و یا حضوری به عنوان روان شناس اقدام به فعالیت درمانی می نمایند انجام پذیرفته است و پیرو آن جناب آقای بابایی معاون محترم دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و جناب آقای نجفی معاون محترم دادستان تهران درخواست ارسال اسامی این اشخاص و موسسات همراه با اطلاعات کامل جهت ممانعت از ادامه فعالیت آنان نموده اند.
✍️خواهشمند است در صورت اطمینان کامل، چنانچه اطلاعاتی از اینگونه افراد، مراکز سایتها و یا موسساتی که بدون تحصیلات مرتبط و داشتن پروانه فعالیت و یا مجوز مشغول به انجام فعالیت مشاوره ای در فضای مجازی و حضوری هستند، دارید ( به صورت کامل شامل اسم، نوع و محل فعالیت ، آدرس و شماره تماس) به این دفتر معرفی تا به دادستانی جهت پیگیری و ممانعت از فعالیت آنان اعلام گردد.

معرفی روانشناس نماها

پیرو این اطلاعیه مرکزمشاوره فرح بخش جهت دسته بندی بهتر و تهیه لیست متمرکز و سهولت انجام این امر برای شما این صفحه را ایجاد نموده واز شما بزرگواران درخواست دارد تا از طریق تکمیل فیلدهای زیر اقدام بفرمایید.

مسلما همه ما با معرفی این اشخاص، کمک بسیار بزرگی به هموطنان عزیز و جامعه روانشناسی و مشاوره ایران خواهیم کرد.

باتشکر ازهمراهی و همکاری همه بزرگواران 

روابط عمومی مرکز مشاوره فرح بخش

طرح معرفی مشاور وروانشناس نماها

  • مشخصات فردی که به عنوان مشاور/روانشناس نما در حال فعالیت است را وارد بفرمایید
  • شماره تماسی از این فرد(مشاور/روانشناس نما)را بفرمایید
  • چه فعالیتهایی را درحوزه مشاوره و روانشناسی بصورت غیرقانونی انجام میدهد؟
  • لطفا ادرسی از محل فعالیت این فرد روانشناس نما و ادرس سایت یا پیج ایشان را دقیقتر وارد بفرمایید
  • نام و نام خودتان را بعنوان روانشانس دلسوز جامعه که این فرد روانشناس نما را به عنوان روانشناس نما معرفی فرمودید. اعلام کنید تا درصورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنیم.

 

بازگشت به صفحه اصلی سایت

لینک دسترسی به پیج اینستاگرامی مرکز

کانال اطلاع رسانی ودانلود فایل های تخصصی

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد