نوشته های تازه

متخصصان مرکز

مشاوره خانواده وازدواج

مشاوره خانواده وازدواج

مشاوره خانواده اصولی ترین و زیربنایی ترین گرایش مشاوره است ؛ از آنجا که اهمیت خانواده و حفظ آن بر هیچ کس پوشیده نیست اهمیتی که می توان برای روان شناختی افراد خانواده گذاشت جامعه را یک قدم به سوی موفقیت نزدیک تر می کند.

امروزه تصور سنتی از خانه و خانواده به عنوان آشیانه عشق و محبت ، با هم بودن  و امنیت طی نسل های اخیر به شدت تغییریافته است. با توجه به شرایط زندگی کنونی و توقعات و نگرش تازه مردم به زندگی، مشاوره جایگاهی متفاوت پیدا کرده است؛ چرا که مسایلی چون تحصیلات، شاغل بودن زنان و فرزند پروری به سبک جدید نگرش و توقعات افراد، جامعه را متمایز کرده است و همین امر ممکن است روابط بین زن و مرد با هم ، والدین و فرزندان یا فرزندان با هم را مختل کند و برای تمامی اعضای خانواده مشکلاتی را به بار آورد و به یک بحران خانوادگی تبدیلشود که می توان با مراجعه به مشاور و بهره گرفتن از روش های صحیح تربیتی و رهنمودهای سازنده به ایجاد تعادل و رابطه سالم و سازنده بین اعضای خانواده دست یافت و آرامش و آسایش را به زندگی بازگرداند.

مشاوره خانواده شامل حوزه‌های زیر می شود :

۱-مشاوره قبل از ازدواج

۲-مشاوره دوران عقد

۳-مشاوره روابط زوجین

۴-مشاوره روابط جنسی

۵-مشاوره در زمینه خیانت زناشویی و ترمیم روابط آسیب دیده

۶-مشاوره در زمینه فرزندپروری

۷-مشاوره طلاق

۸-مشاوره و آموزش مهارت های زندگی

۹-مشاوره روابط عاطفی

۱۰-مشاوره در زمینه تولد فرزند و سازگاری با نقش های مادرانه و پدرانه

مرکز مشاوره و روانشناسی فرح بخش با حضور مشاوران و روانشناسان مجرب و متعهد آماده یاری رسانی به شما عزیزان در جهت ارتقا و بهبود کیفیت سلامت روان می باشد.

 

تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، کوچه هفتم، پلاک ۲، ساختمان آریا، طبقه اول، واحد۳

nextpay_trust_logo

کلیه حقوق این سایت متعلق به
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره فرح بخش
می باشد